lördag 15 juli 2017

Axels första semester från förskolan

Igår va Axels sista dag på förskolan på 5 veckor! Sen har jag en känsla om att vi kommer behöva halvt inskola på nytt... men de tar vi då :) 

Igår så tog jag hem alla saker och tömde hyllan! Tiden går så himla fort! Snart fyller han 2 år! 2, va hände med detta året egentligen?! 

Nästa vecka ska ha få busa med morfar och Neta och sen har jag 4 veckor och Tobbe 3 :) 

Va ska vi göra nu då? Vi kommer att ha tid till att bara vara, förhoppningsvis strand-väder någon dag, skogen, utforska Skåne lite närmare, Helsingør.... vi kommer också att rensa ut (igen!) och prio e förråden och garaget! 

I höst kommer vi att renovera Axels rum och jag ska börja spåna på tapeter och sånt nu, kul! 

Nu vaknade ❤️ så nu får jag ta upp han :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar